Klacht: Niet passende

op 16 augustus 2016 over Appelhoes.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Na eerdere positieve ervaring met een bestelde hoes voor een 15″ Macbook Pro nu voor een collega een hoes besteld voor de 13 inch MacBook Pro zonder Retina scherm en met DVD speler.
Op 12-08 ontvangen (07-08 besteld); hoes blijkt bij aankomst niet te passen.
Zelfde dag contact opgenomen via de mail (telefonisch niet te bereiken) vergezeld van een foto waarom het ‘defect’ goed zichtbaar was.
Eenmail ontvangen met de vraag wat het probleem eigenlijk is.
Daarna 4x mail gestuurd, tig keren geprobeerd te bellen, maar tot op heden 16-08 geen respons.
Op de site wordt melding gemaakt van een antwoordnummer om retour te sturen, echter dit nummer is niet te vinden.
Wellicht nu aanmelden bij KASSA?

Fatsoenlijk overleg hoe op te lossen
Omruilen voor een WEL passende hoes, anders kosteloos retour van de hoes, en retournering van mijn geld INCLUSIEF verzendkosten.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Appelhoes.nl

Bericht van Appelhoes.nl

5 maanden geleden - Geachte heer Bruning, Bedankt voor uw bericht. Zoals we u ook per email hebben aangegeven waren we ook bezig met een oplossing, vanwege het ontvangen van de berichten (13 Augustus) vanuit uw zijde in het weekend duurde dat wat langer gezien we ook afhankelijk waarvan van input van de fabrikant. Geen respons is dus verder niet aan de orde, zodra de oplossing bekend was geweest hadden we u daar ook van op de hoogte gehouden. Het had voor een ieder dan ook beter geweest als wij de mogelijkheid hadden gehad om het na te gaan en verder op te lossen. Doch zoals we ook per email hebben aangegeven indien u ons die kans niet wilt geven kunt u het product ook naar ons retourneren. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Appelhoes.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bommel98