Klacht: Niet optijd vertrekken

op 06 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 400 vanaf vianen lekbrug oost 7 februari hoorde om 14.17 te vertrekken, deze bus had al vertraging en kwam 5 min te laat aan. Kan gebeuren.
Deze bus blijft vervolgens nog 4 min stil staan omdat de buschauffeur op zijn telefoon zit. Dit vind ik niet kunnen. Hierdoor mis ik ook mijn aansluiting

De bus kan te laat komen, dat heb je met verkeer.
Als de bus dan aankomt, verwacht ik wel dat de chauffeur gewoon weer door rijd zodra iedereen is ingestapt

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Desiree 11, Niet leuk om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Begrijpelijk dat je baalt. In je klacht geef je aan dat dit is gebeurd op 7 februari? Helaas kunnen we nog geen tijdreizen. ;) Zou je de juiste datum door kunnen geven? Met vriendelijke groet, Lina Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Desiree 11

8 maanden geleden - Sorry mijn fout, Ik bedoelde vandaag 6 februari

Arriva

Heeft op 06 februari 2018 om 19:26 geantwoord

Beste Desiree 11,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb je klacht intern doorgegeven in de regio zodat het besproken kan worden met onze medewerkers.

Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat je snel verbetering ervaart.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Lina
Arriva Webcareteam