Klacht: niet optijd leveren van boxspring

op 03 maart 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste ,

de levering van mijn boxspring was vastgelegd op 4 maart.
ik heb mijn verhuis dan volledig hierop geregeld omdat ik mijn huidig bed weg heb gedaan .Nu had ik zelf gebeld om te vragen of alles in orde was.
En wat bleek ze waren de onderdelen kwijt van mijn bed.
Dus gaven mij de uitleg dat het niet kon geleverd worden zoals afgesproken.Ze hebben mij dan terug gebeld met de uitleg dat mijn bed op verkeerde winkel in verschillende stukken was aangekomen en dat die nu allemaal naar het filiaal te Hasselt nog moesten doorkomen.
Nu zit ik wel met de problemen!
Wat kan u hieraan doen? ik eis wel een tegemoed koming want ik zit nu met extra huurtijd en daardoor ook huurgeld in mijn huidig appartement omdat deze levering niet kon doorgaan!

Gewenste Oplossing:

ik zou tevreden zijn met een terug te vordering korting want ik heb ook extra huurgeld nu moeten betalen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sara gielen