Klacht: niet ophalen winkelwagentjes door AH buiten winkelgebied.

op 30 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Klanten van AH nemen de karren mee naar hun woning en laten deze leeg achter in het openbaar gebied. Dit is al jaren het geval. Wij als woningcorporatie willen het gebied zo goed mogelijk leefbaar houden. Wij verzamelen op 1m plek alle wagentjes en bellen het filiaal Zijdelwaard Uithoorn om deze op te halen.
Ondanks vele jarenlange verzoeken weigert AH haar karren op te halen, waardoor de karren door de gemeente worden opgepikt — ze staan in het openbaar gebied en in principe is de eigenaar in overtreding –waarna zij als oud ijzer worden afgevoerd. De filiaal managers weigeren gewoon hun medewerking= KAPITAALVERNIETIGING

Wanneer Albert Heijn haar medewerking verleent en bijv. iedere vrijdagochtend om 09.00 uur bij het verzamelpunt "t Buurtnest, Arthur van Schendellaan 59 te Uithoorn --- op vijf loopminuten van uw winkel de karren ophaalt zonder dat wij als woningcorporatie iedere keer achter jullie aan moeten lopen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door h.lodeweges