Klacht: niet opgezegt bij ziggo

op 16 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben al heel lang klant bij jullie.
nu kreeg ik een aanbieding van ziggo waar ik niet in wil gaan maar wat schetst mijn verbasing zij vertelde dat ik al jaren bij hun de aansluiting betaal a 18 euro per maand.
maar ik heb alles bij jullie en jullie zouden alles regelen bij de overstap.
dit gaat om een groot bedrag en ik zou dat graag gecompenseerd willen zien.

Gewenste Oplossing:

ik ben hiervan onwijs geschrokken omdat ik altijd alle aanbiedingen afsla.en bij jullie klant blijf ik wil het bedrag wat ik dubbel betaal hebt graag retour zien.en hoop dat we tot een oplossing komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door caramel1963