Klacht: niet opgeloste klacht

op 03 februari 2014 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Neckermann Reizen

Heeft op 04 februari 2014 om 09:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels klant gesproken en de €27 wijzigingskosten tegengeboekt

Heeft op 10 februari 2014 om 09:46 geantwoord

In plaats van oplossen mijn klacht zendt u 65 algemene automatische brieven. Van wat?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Neckermann Reizen beoordeeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ludmila Dedagryuk