Klacht: Niet opgeloste klacht

op 17 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Hierbij wil ik opnieuw klacht neerleggen, heb een antwoord gekregen op mijn klacht. Ze bieden mij € 30.00 retour. het heeft mij alles bij elkaar tot nu toe € 35.49 pakket en € 18.77 aan rembours gekost.

Ik moet het pakket nu ook op eigen kosten naar Polen sturen?? Wat geeft mij de zekerheid dat ik ook maar iets terug zie van mijn geld, zal dit ook aangetekend moeten doen zodat ik zeker weet dat het daar aankomt.
Wat ook allemaal extra kosten meebrengt.

Ik had drie hoedjes besteld, had ik dit maar nooit gedaan, ze zijn echt het geld niet waard. ik ben geen persoon die snel klaagt maar dit is absurd.

Volledige terugbetaling zoals bij andere online bedrijven heel normaal is als je niet tevreden bent.
Zonder voorwaarden of verdere kosten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - Helaas kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen daar wij u naw gegevens niet in on systeem kunnen. Stuurt u ons een bestelnummer svp. mvrgr

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - Helaas kunnen wij nog steeds uw aanvraag niet in behandeling nemen daar wij u naw gegevens niet in on systeem kunnen. Stuurt u ons een bestelnummer svp. mvrgr

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:34 geantwoord