Klacht: NIET OPGELOST: Gratis bezorgen bij besteding van meer dan 1000 euro

op 13 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

ANDERS DAN DE STATUS DOET VERMOEDEN IS DEZE KLACHT NIET OPGELOST, IK HEB HELEMAAL NIETS VAN IKEA VERNOMEN!!!

Geachte heer/mevrouw,

Tussen kerst en oud en nieuw zijn wij bij de Ikea in Amsterdam geweest om daar enige kasten te bestellen. Wij hadden deze direct mee willen nemen maar tot ons groot genoegen wist men ons toen op de afdeling tijdens het samenstekken van een Pax kledingkast dat bij een besteding van boven de 1000 euro het bezorgen gratis is. Dit klonk ons dusdanig vreemd in de oren dat we dit nog hebben nagevraagd bij de transport afdeling en hier werd ons bevestigd dat dit inderdaad beleid was. Helemaal super!

Een kanttekening, wij waren de week erna niet thuis dus dan kon de bezorging ook niet plaatsvinden. Ook dit was geen probleem, dan moesten we over 2 weken maar terug komen.

Vanavind even snel langs de Ikea om de bestelling te plaatsen en wat schetst mijn verbazing, op de afdeling weet een jongen te vertellen dat het beleid is veranderd en dit niet meer gedaan wordt, sinds 1 week…
Bij de afdeling klantenservice was het nog vreemder, hier kreeg ik te horen dat ik loog, dat het een tijdelijke actie was, dit ook zo op de site stond etc. Nou houd ik er ten eerste van niet van als iemand tegen mij liegt zoals nu in feite gebeurde, nog schever is het om onterecht uitgemaakt te worden vor leugenaar, helemaal als je nog klant bent ook.

Moge duidelijk zijn dat de neiging om nu ergens anders een kast te kopen aardig groot is.

Ik hoor graag van u,

Alvast bedankt en met vriendelijke groet

Ik geef graag alsnog met liefde de 1.200 euro alsnog uit bij de Ieka mits er een welgemeend excuus komt gevolgd door het aanbod om de materialen alsnog gratis te leveren zoals mij door de Ikea zelf werd aangeboden.

Reactie van de melder van de klacht vy

3 jaren geleden - Beste meneer Ikea, Gaat u nog naar deze klacht kijken? Met vriendelijke groet

Reactie van de melder van de klacht vy

3 jaren geleden - Dit duurt wel een beetje lang...

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IKEA beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht vy

3 jaren geleden - Ik begrijp volgens mij niet hoe dit systeem werkt. Volgens de Ikea is de klacht nu opgelost? Maar ik heb niks gehoord/gezien etc. WAARDELOOS

Alle klachten die gemeld zijn door vy