Klacht: niet opgelost

op 14 april 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

jysk heerlen mij gebeld netjes volgens afspraak ze konden niks voor me doen om dat ik de bon moest laten zien deze had ik helaas niet meer of het kapotte tuinset inleveren deze had ik al weg gedaan ga geen kapot tuinset bewaren slechte service van hun

Gewenste Oplossing:

als ik gecompenseerd wordt

Reactie van de melder van de klacht armand lony

6 maanden geleden - hoop dat ze er iets mee doen

Bericht van Jysk

5 maanden geleden - Geachte meneer/mevrouw Lony, Wat vervelend dat uw tuinset kapot is. Onze excuses voor het ongemak. Helaas behoort tot onze procedure dat wij of wel het aankoopbewijs of het product als bewijs van aankoop moeten inzien. Helaas kunnen wij u niets uitkeren als u het product niet kunt aantonen of het aankoopbewijs. We hebben zo geen enkel bewijs. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, JYSK Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht armand lony

1 maand geleden - Dat is geen service gr

Alle klachten die gemeld zijn door armand lony