Klacht: Niet opgeladen

op 09 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 september 2018 om 17:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tuinplant6,

Wat balen dat het opladen niet lukte en dat je 5 euro kwijt bent. Dat vinden wij vervelend om te lezen. Excuses voor het ervaren ongemak.

Ik raad je aan een restitutieverzoek in te dienen via of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj (Arriva.nl - Service en Contact - Niet tevreden, geld terug) . Als je een kaartje met gegevens van de chauffeur hebt ontvangen, dan raad ik je aan deze in te scannen of op de foto te zetten. Deze kun je dan als bijlage bijvoegen.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Heeft op 09 september 2018 om 17:31 geantwoord

Ik kom namelijk niet op die site

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Tuinplant6, Helaas verwijdert Klacht.nl alle schuine strepen uit de linkjes die we sturen. Ga naar Arriva.nl, kies boven in het menu Service en Contact. Klik daarna op Niet tevreden, geld terug. Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Tuinplant6