Klacht: niet op tijd – vroeger rijden

op 17 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 166 richting Well, Majenstraat naar Den Bosch elke dag op 17:30 moet op bushalte Well, Majenstraat klaar staat.Maar elke dag de buschaufer wacht het niet tot 17:30 maar gaat vroeger 5 min of zo.

Dus, vaak moet ik LOPEN van Well naar Den Bosch omdat bus kunt niet wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat soort van dienst is het?

BUS MOET WACHT TOT DE JUSTE RIJTIJD. NIET RIJDT VROEGER.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 juli 2017 om 21:41 geantwoord

Beste JEFREY.JEFREY,

Wat balen dat de bus elke dag te vroeg vertrekt. Dat is natuurlijk niet fijn.

Ik zal je klacht doorsturen naar de teamleiders van deze buslijn in de regio, zodat deze halte besproken kan worden. Hopelijk gebeurt het dan niet snel weer.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door JEFREY.JEFREY