Klacht: Niet op tijd leveren van een luxe Serrano schouderham met mes en slijper.

op 23 december 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Om Kerstavond met 20 (1) man te vieren heb ik op 12 december jl. een luxe Serrano schouderham van 4 kg met mes en slijper besteld en betaald.
De ham zou volgens aangeven op 21 december bezorgd worden.

Op 17 december ontving ik het bericht dat er vertraging in de levering was opgetreden maar dat de ham binnen maximaal vijf (5) werkdagen zou worden afgeleverd. Wijs geworden door eerdere aankopen heb ik op woensdag 20 december rond 13.00 uur met Koopjedeal contact op genomen alwaar Jolanda de Boer mij bevestigde dat de ham op tijd geleverd zou worden en er een PostNL T&T nummer gegeven zou worden. Ook afgelopen vrijdag heb ik contact met hem opgenomen en weer werd mij gegarandeerd dat ik mij geen zorgen hoefde te maken.

Inmiddels heb ik noch bericht van PostNL noch van Koopjedeal ontvangen. Ik vind het kwalijk dat er zoveel toezeggingen en loze beloften gedaan wordenen de klant – in dit geval bij mij – 20 man in de kou blijven staan.

Ik ben pas tevreden als Koopjedeal vòòr zondag 24 december, 16.00 uur de bestelde ham met toebehoren - desnoods met een door hen geregelde koerier - op het afleveradres bezorgd.

Daarnaast zijn excuses over dit gebrek aan coöperatie en communicatie op zijn plaats.

Vanzelfsprekend behoud ik mij het recht voor om bij niet tijdige levering de koop te ontbinden en stel Koopjedeal aansprakelijk voor de extra kosten om nog een vervangend exemplaar te vinden.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 29 december 2017 om 14:27 geantwoord

Hartelijk dank voor uw bericht meneer Blom.

Allereerst wat vervelend om te vernemen dat u uw ham nog niet heeft mogen ontvangen. Dit is uiteraard niet wat u van Koopjedeal.nl gewend mag zijn.

Graag wil ik uw order naar voren halen en dit zo spoedig mogelijk voor u oplossen, zou u ons willen voorzien van uw ordernummer door te mailen naar info@koopjedeal.nl of te bellen naar 0320 41 75 39.
Onze excuses voor het ongemak.

Gaarne vernemen wij spoedig van u.

Heeft op 29 december 2017 om 15:07 geantwoord

De eerste actie van Koopjedeal was het terugstorten van het betaalde bedrag. Verder blijft het stil inzake een excuus en tegemoetkoming in de door mij gemaakte kosten om mijn gasten toch nog iets voor te kunnen zetten.

Hoogachtend,
R. Blom