Klacht: Niet op tijd geleverde boeken

op 20 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Op 2 juli jl. boeken reeds besteld voor onze dochter. Tot op heden niets geleverd en school start as dinsdag. De afgelopen week veelvuldig contact gehad maar een leverdatum wordt niet genoemd, ze weten het gewoon niet. Er zitten allemaal jonge mensen aan de telefoon die de klant vooral gerust moeten stellen maar dat wordt erg lastig als de klant elke keer opnieuw hetzelfde verhaal moet horen zonder dat er een concrete oplossing wordt geboden. Gevraagd om de teamleider te spreken maar die ‘heeft het erg druk en kan verder ook niets meer vertellen’ wordt er gezegd. Wij willen gewoon weten OP WELKE DATUM de boeken worden geleverd, desnoods een deellevering! In de folder staat dat als je op tijd besteld je de boeken de week voordat school begint ontvangt. Van Dijk voldoet NIET aan haar verplichting. Ik overweeg serieuze stappen. Dit kan toch niet? Onze dochter gaat naar de brugklas, het is allemaal al spannend genoeg.

Als de boeken op tijd geleverd zijn, d.w.z. uiterlijk op maandag 21 augustus 2017.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 21 augustus 2017 om 10:08 geantwoord

Beste ConnyN,

Naar aanleiding van uw klacht kunnen wij meedelen dat wij het zeer betreuren dat uw dochter het boekenpakket nog niet heeft ontvangen. De reden hiervoor is technisch. Door de levering van het digitale lesmateriaal wordt de rest van het pakket als nalevering gezien. Naleveringen hebben een lagere prioriteit dan hoofdleveringen. Uiteraard heeft u en zeker uw dochter niks aan deze verklaring. Wij hebben daarom zojuist een spoedbestelling ingevoerd en hopen dat deze morgen of overmorgen geleverd zal worden. Tevens zullen wij de school op de hoogte stellen van de reden waarom uw dochter haar boeken nog niet heeft.
Waarschijnlijk zult u nu 2 pakketten ontvangen. In een persoonlijke e-mail zullen wij u aangeven wat u kunt doen met een eventueel dubbel pakket.

Vriendelijke groet,
Janet, afdeling klantenservice VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door ConnyN