Klacht: Niet op tijd geleverd

op 08 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Goedemiddag

Ik heb op 21 juni een tuinset besteld van 99.99 en die zou 23 juni geleverd worden
Op 23 juni stond op DHL dat hij niet ingeleverd is dus heb klantenservice gebeld en daar kreeg ik te horen dat ze dat heel snel zeggen
De 23 ste in de asvond stond ineens dat hij de 24 ste geleverd zou worden tussen 9 uur en 13.0p uur maar nu staat er ineens dat de bezorger verhinderd is en dat ik contact met jullie moest opnemen dat meteen gedaan om 10 uur en daar kreeg ik te horen ja mevr waarschijnlijk is hij in de verkeerde auto beland dus dan zou het maandag of dinsdag geleverd worden
Dat betekend dat jullie over jullie leverdatum heen zijn en ik erg teleurgesteld ben want het was een kado voor zondag de 25 ste
Die ik nu dus niet kan geven ik wil dat jullie mij korting geven want dit is echt niet netjes jullie weten dat DHL traag is met leveren en ik heb het netjes op tijd besteld

Mvg Claudia duijnmaijer mijn bestelnummer is 1101034321

Dus zou graag korting willen op mijn tuinset Allibert® Tuinset Rosario 99.99 want ik heb daar veel te lang op moeten wachten de leverdatum is de 23 ste en niet de 26 ste

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 juli 2017 om 14:42 geantwoord