Klacht: niet op tijd bezorgd ondanks expreszending

op 06 mei 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik wilde mijn bestelling graag voor de hemelvaart binnen hebben, het was een cadeau. Dit kon met een expreszending a 10 euro. Uiteindelijk besloten dit te doen. Op bewuste dag zegt men aan de deur te zijn geweest om 16:31u. Klopt niet, want toen was ik er gewoon. Wel meer dan een uur eerder was ik een kwartier afwezig.. Ook geen briefje door de bus. Ik bel dhl tegen 17 u dat ik niemand gezien heb, maar ze geven aan niet meer langs te kunnen komen, pas na hemelvaart. Waarom ze niet bij buren bezorgen? Dat is opdracht van zalando. Uitzondering mag niet gemaakt. Je moet dus de hele dag thuis blijven…Ik bel zalando dat ik hier niet blij mee ben, en zij geven aan dat het aan dhl ligt, zij bezorgen nooit bij buren.. (dat is dus niet zo) 2 Dagen later bel ik dhl, want zie dat het on hold is gezet(?) Nu kunnen ze pas na weekend komen en dan weer de hele maandag, geen specifiekere tijd. Ik werk gewoon, dus vraag of het dan in de buurt afgeleverd kan. Alleen op schiphol af te halen.
Waarom bieden jullie expreszending als optie? Laat het dan op zn minst 2x aangeboden worden/ bij buren bezorgd worden als ik aangeef dat wil/ of bij punt in de buurt.

Kosten expreszending niet in rekening brengen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hpvisser