Klacht: Niet op komen dagen en te vroeg vertrekken

op 01 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Busje 49 van Andel naar Zaltbommel (uiteindelijk door naar kerkdriel) is nu al de 3x deze zomer dat hij niet op komt dagen. Ik sta bij de bus 8:35 en officieel zou hij 8:39 pas komen. Maar geen bus gezien, vandaag is het weer zover. Het is zomer en daardoor leeg in de busjes vaak zit ik er als enigste nu in door de vakantie. Maar ik moet elke dag gewoon werken. En nu kom ik weer te laat door jullie busjes. Ook vertrekt hij nu vaak te vroeg. Ik stap altijd in Andel op, dus gelijk begin van zijn rit. En ik stap pas Zaltbommel station uit. Ben er echt klaar mee dat hij alweer niet komt opdagen. Kunnen jullie daar niet iets aan doen?

Als de bus wel rijd, en ook op de afgesproken tijden.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 01 augustus 2017 om 08:33 geantwoord

Beste Jannajasje,

Ik kan me goed voorstellen dat je hier enorm van baalt. Ik heb de dienstregeling erbij gepakt en zie dat de bus om 8:38 zou moeten vertrekken vanaf Andel, halte Hofflaan.

Ik ga de melding uitzetten binnen de regio met het verzoek hier aandacht aan te besteden en met de chauffeurs te bespreken.

Met vriendelijke groeten,

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jannajasje