Klacht: Niet op komen dagen

op 23 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo Arriva, vanochtend stond ik op de bus te wachten op weg naar mn werk.. Te laat. Uit mijn werk wil ik de bus van 15:14 pakken vanaf station Tilburg, bus niet op komen dagen. Dan maar wachten op de bus van 15:44. Deze was ook 10 minuten te laat. Kortom, een rit waar ik eigenlijk 25 minuten over kan doen heeft nu anderhalf uur geduurd. Jullie denken dat wij de hele dag hebben ofwa? Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee, werkelijkwaar. Zou het heel fijn vinden als hier eindelijk iets mee gedaan gaat worden.

Gewenste Oplossing:

Als die bus gewoon op tijd komt, en uberhaupt gewoon komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Fleur, Wat ontzettend balen dat het zowel vanmorgen als vanmiddag niet goed ging met de bus. Excuses hiervoor. Ik kan me goed voorstellen dat je na een werkdag graag snel naar huis wilt. Graag zoek ik voor je uit wat er hier mis is gegaan. Heb je voor mij nog het lijnnummer dat je vanmiddag wilde nemen? Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 mei 2016 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

\"Wat ontzettend balen dat het niet goed ging met de bus. Excuses hiervoor. Ik kan me goed voorstellen dat je na een werkdag graag snel naar huis wilt. Graag zoek ik voor je uit wat er hier mis is gegaan. Heb je voor mij nog het lijnnummer dat je vanmiddag wilde nemen?\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet gekregen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Fleuraarts