Klacht: Niet op de hoogte gesteld van BKR registratie

op 10 juli 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Geachte meneer/mevrouw,

Ik wil via deze weg een klacht indienen over de gemaakte order.

Ik had vrijdag een afspraak bij mijn bank voor een nieuwe lening, helaas kon dat niet behandeld worden omdat er bij de BKR een codering staat van aflopende lening. Na goed nadenken waar het aan lag, nu kwam ik bij mijn verlening van mij mobiel contract met telefoon. Nu blijkt dat mijn telefoon meer van € 250,00 is en dat er dan een melding bij BKR gedaan moet worden.

Alleen is het mij nooit verteld of een melding gekomen van pas op als u deze mobiel neemt krijgt u een notering bij BKR. Als ik die melding wel gehad gekregen had ik nooit voor deze telefoon gekozen, want nu zit ik met de ellende omdat jullie verzaakt zijn om mij een melding te geven dat mijn contract genoteerd wordt bij BKR. Om er vanaf te komen moet ik nu ineens € 308,00 betalen dan gaat de codering weg. Ik ben hier dan ook niet erg blij mee.

Mijn vraag is hoe we dit gaan oplossen,zodat ik zonder problemen naar mijn bank kan??

P Verhoef

Erkennen dat ze niet goed hebben gehandeld,een tegemoetkoming ( maak niet uit wat).

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht PaulVerhoef

3 maanden geleden - Ze zouden me deze week op de hoogte stellen wat er zou gebeuren, helaas heb ik na het 1e telefoontje niks meer van ze vernomen. Wacht nog een aantal dagen voor een oplossing van mij probleem.

Reactie van de melder van de klacht PaulVerhoef

3 maanden geleden - Helaas heb ik nog steeds niks vernomen van Belsimpel.nl. Ik hoop dat ze snel met een oplossing komen. Dus belsimpel kom nou eens snel met een oplossing.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 20 juli 2017 om 15:19 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht PaulVerhoef

2 maanden geleden - Dus het is nog steeds niet opgelost, terwijl jullie dat wel vinden. Het eerste telefoon gesprek is door jullie erkend dat de procedure niet goed is verlopen en dat jullie intern naar een oplossing zouden kijken. Met de melding die jullie me net geven online is bekend nadat ik de order heb gemaakt en na een aantal weken bij toeval achter komt dat er een bkr notering op naam staat. Dus nogmaals jullie hebben erkend dat de proces niet goed verlopen is en dat er intern bij jullie naar een oplossing zou komen.

Heeft op 01 augustus 2017 om 16:05 geantwoord

NIET OP GELOST

Alle klachten die gemeld zijn door PaulVerhoef