Klacht: Niet ontvangen voor hetgene waarvoor betaald is

op 22 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op 22 juli via Google play van het spel Candy Crush Saga voor € 6,99 aan producten gekocht. Is van mijn rekening afgeschreven maar kreeg de melding dat de betaling niet gelukt was. Toch nogmaals getracht met een bedrag van € 2,29 en dat ging helaas op dezelfde manier. Alles afgeschreven en niets ontvangen.

Ik ben tevreden als het geld weer terug wordt gestort.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Reactie van de melder van de klacht Bruintje69

2 maanden geleden - Beste Bruintje69, Je hebt onlangs een klacht gemeld over Adyen. Helaas neemt Adyen jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl. Laat Adyen weten wat je hiervan vindt en geef een cijfer voor de wijze waarop Adyen met jouw klacht omgaat! Heel fijn, deze mail ontvangen op maandag 24 juli en dan weet je gelijk dat je naar je geld kan fluiten. Ik vind het een hele slechte zaak en probeer uit te zoeken of ik er überhaupt nog iets aan kan doen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

2 maanden geleden - Geachte Bruintje69, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen, terugboekingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Wanneer u ons een PSP-nummer (16 cijfers) of een print-screen van het bankafschrift met daarop uw IBAN kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen en de merchant te identificeren. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2017 om 01:10 geantwoord

Klant de mogelijkheid geboden te onderzoeken bij wie de bestelling geplaatst is. De betaling gaat alleen via Adyen, waarbij Adyen geen inzicht heeft in de goederen die de klant bij de merchant besteld heeft. Voor vragen over de status van de goederen moet de klant altijd bij de merchant zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Bruintje69