Klacht: niet ontvangen van de folders

op 31 augustus 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Enige tijd geleden heb ik gemeld dat de folder bezorging niet meer plaats vind, 4 weken geleden, 2 weken achter elkaar ontvangen daarna geen folders meer in de bus.
Heel vervellend, de bezorgen heb zeker geen zin.

vriendelijke groet,
Anneke Lommerse

Ben tevreden als ik wekelijks mijn folders weer ontvang via de brievenbus.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 04 september 2018 om 11:09 geantwoord

Geachte mevrouw Lommerse,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice. Groet klantenservice Spotta.

3 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Spotta is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Lommerse