Klacht: Niet ontvangen telefoonhoesje

op 09 juli 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Op 28 april heb ik bij mini in the box een hoesje besteld met een levertijd van 10 tot 18 werkdagen.
Toen ik halverwege juni nog geen hoesje had ontvangen heb ik mijn vraag bij ze neergelegd. Mij werd gevraagd om twee maanden af te wachten tot 28 juni. Omdat ik op 30 juni nog steeds mijn hoesje niet had ontvangen heb ik weer de vraag gesteld waar mijn hoesje bleef.
Nu kreeg ik het volgende antwoord van mini in the box:

Van: Klantenservice
Beste Petra Drijfhout,

Onze oprechte spijt dat u het pakket nog niet ontvangen heeft. Het is zeer uitzonderlijk dat dit pakket er zo lang over doet. De verzendingstermijnen zijn niet altijd tijdig en nieuwe trackingresultaten kunnen soms langzaam verschijnen. Omdat uw bestelling verzonden werd via een regulier postkantoor, moet het door verschillende postkantoren en landen getransfereerd worden, wellicht word het ook geopend en gecontroleerd door de douane. Ook slechte weersomstandigheden zullen een grote invloed hebben op de verzendingsduur. De meest voorkomende reden van een niet geslaagde levering, is dat de postbode de ontvanger niet kan bereiken. Zoals een verkeerd adres, of wanneer er niemand thuis is op moment van levering.

We betreuren dit verzendingsprobleem, om uw pakket te kunnen vinden hebben een onderzoek ingediend bij uw lokale postkantoor. Hierbij zijn verschillende post- en douanekantoren betrokken die onderling uitzoeken waar uw pakket zich bevind, dit zal tussen de 1-2 maanden duren voor we bevestiging krijgen.

We vragen u ook de trackingpagina te volgen, als hierop blijkt het pakket in uw land aangekomen is, kan het nog 10 dagen duren om bij uw thuis geleverd te worden. Als 10 dagen na aankomst het pakket nog niet geleverd werd, kan u uw postkantoor om meer informatie vragen. Omdat dit een lokale gebeurtenis is zult u via hen sneller resultaat kunnen krijgen.

Uw geduld en begrip om het onderzoek van 2 maanden af te wachten worden zeer gewaardeerd. We hopen dat het pakketje zal geleverd worden nog voordat we antwoord krijgen van het postkantoor.

CustomerService
www.miniinthebox.com klantendienst

Ik wil heel graag het hoesje ontvangen.
Met een levertijd van 10 tot 18 werkdagen vind ik het niet acceptabel dat er vervolgens 4 maanden gewacht moet worden voordat er weer actie ondernomen schijnt te worden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 09 juli 2017 om 12:22 geantwoord

Geachte mevrouw Drijfhout,

Wij verontschuldigen ons voor de vertraging. Wij hebben nagevraagd bij onze koerier.Uw bestellingen zullen in de komende week bij u bezorgd worden.

Met vriendelijke groeten,

Maartje Jansen
Klantenservice Lightinthebox/Miniinthebox

Geachte mevrouw Drijfhout,

Met vriendelijke groeten,

Maartje Jansen
Klantenservice Lightinthebox/Miniinthebox

Bericht van MiniInTheBox.com

2 maanden geleden - Beste Petra Drijfhout, Onze excuses dat het afleveren van de zending niet is gelukt vanwege verkeerde adres: Name: Petra Drijfhout Address Line1: Tuinbouwstraat Address Line2: City: Sauwerd Country/Region: Netherlands State/Province/Region: Sauwerd ZIP/Post Code: 9771bl Phone Number: 31-503061120 Als u een nieuwe zending wilt ontvangen, houd er dan rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de verzendkosten van 1.87 euro van de vervangende zending. Wij verzoeken u om EUR 1.87 rechtstreeks aan ons te betalen binnen 7 dagen. Let op, wij kunnen alleen extra betalingen via PayPal accepteren. Als u niet beschikt over een PayPal-rekening, wijzen wij u er graag op dat dit een wereldwijd toonaangevend online betaalplatform is, waarmee gratis en veilig geld kan worden overgeboekt naar veel landen. Als u nog geen PayPal-rekening hebt, kunt u dit hier regelen: www.paypal.com U kunt ons een extra betaling sturen door de volgende stappen te volgen: 1. Log in op uw PayPal-rekening. 2. Klik op de knop "Geld overmaken" bovenaan de webpagina 3. Voer "extras@lightinthebox.com" in bij het adresvak dat verschijnt. 4. Voer het bedrag in en kies de valuta (EUR 1.87), klik vervolgens op de knop "Verzenden". 5. Er verschijnt een andere webpagina om uw gegevens te controleren. Voeg het bestelnummer (170428020027180979) en de reden van de betaling in bij het opmerkingenvak. 6. Voltooi uw betaling door te klikken op "Verzenden". Om eventuele fouten te voorkomen, verzoeken wij u uw betaling te bevestigen door ons een e-mail te sturen via: reviewing@lightinthebox.com. Geef uw PayPal-rekening aan (dat is een e-mail account), het bestelnummer (170428020027180979), de datum waarop de betaling is gedaan en de reden van de betaling. Houd er rekening mee dat onze afdeling Financiën uw betaling mogelijk niet kan bevestigen zonder deze gegevens. Onze excuses voor het ongemak en wij waarderen uw medewerking en begrip. Met vriendelijke groet, Alexandru www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Drijfhout