Klacht: Niet ontvangen pakket

op 12 december 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Eind november heb ik een combimagnetron besteld bij BCC. Ik kreeg kort daarna al een melding dat het iets langer zou duren om mijn pakket te leveren vanwege de drukte, dat begreep ik. Na 2 dagen veranderde de track&trace voortdurend van DHL die de voor de bezorging zou zorgen. Op zaterdag 2 december keek ik op de track & trace van DHL en zag opeens dat mijn pakket was geleverd om 11 uur in de avond, ik heb de hele dag op mijn pakket gewacht en er is niet aangemeld of iets bij mijn buren afgeleverd. Rare tijd ook dat er om 11 uur nog bezorgingen worden gedaan. Na contact met BCC zouden ze een onderzoek starten naar mijn levering bij DHL inmiddels zijn deze dagen voorbij en nog niks vernomen van BCC waarna ik besluit zelf te bellen voor de 3e inmiddels. De jonge man aan de telefoon geeft aan dat er nog een onderzoek loopt en dat ik weer eens 2 dagen moet wachten…ik wacht en wacht en hoor maar niks…ook kan hij me niet aangeven wat er gebeurd wanneer er blijkt dat mijn bestelling is verdwenen want ik ga er niet voor betalen..Nu mag ik weer gaan wachten tot BCC eindelijk met een oplossing komt of eindelijk het onderzoek klaar is.

Ik ben tevreden als ik nog VOOR kerst mijn bestelling mag ontvangen en anders zal ik nooit meer een bestelling via BCC plaatsen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 21 december 2017 om 09:44 geantwoord

Heeft op 21 december 2017 om 10:01 geantwoord

Ik had verwacht dat ik een nieuw product zou krijgen maar moest het weer opnieuw gaan bestellen..dus heb ik het zelf maar naar de winkel geweest om het te kopen want de oplossing van bcc was niet echt waar ik op zat te wachten.

En na 5x zelf te bellen is mijn bestelling geannuleerd omdat het product kwijt was. Geen bevestiging ontvangen pas wanneer ik zei dat ik op een mail aan het wachten was van alle gemaakte afspraken wa door medewerkrs toegezegd waren

Dus nee geen goeie oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Dhushita