Klacht: niet ontvangen margriet

op 26 december 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 13 februari 2018 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Cornelisse,

Bedankt voor uw bericht op klacht.nl.

Wij kunnen zien dat dit nummer nog niet was nagezonden dit is nu gebeurd en u zult hem binnen 3 tot 5 werkdagen ontvangen.

Door een storing hebben wij helaas dit niet eerder voor u kunnen verwerken en daarom uw lopende abonnement met een nummer verlengt.

Mocht er nog iets zijn waar wij u mee kunnen helpen dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door mevr.T.Cornelisse