Klacht: NIET ONTVANGEN KRANT

op 13 augustus 2016 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weer geen krant ontvangen. Reeds de tweede keer op korte tijd.

Gewenste Oplossing:

Krant nabezorgen!
Zelf op pad gaan voor een zaterdag editie is niet te doen.
Dan kun je van de een naar de ander plek gaan, want de exemplaren zijn er niet meer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 15 augustus 2016 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte familie Sillekens,
Heel vervelend dat dit nu al de tweede keer in korte tijd is gebeurd. Hierbij dan ook onze excuses. Wij hebben dit bij de depothouder doorgegeven en hiervan staat een melding op de looplijst van de bezorger. Wij hebben extra aandacht gevraagd voor de zaterdagkrant bij u. Het is dan ook inderdaad vervelend om op zaterdag een krant te gaan kopen aangezien deze meestal al uitverkocht zijn in de vroege ochtend. We hopen dat dit niet meer voorkomt en dat u elke zaterdag u krant kunt lezen. Heeft u weer een klacht graag even contact opnemen met onze klantenservice op 088 77 66 550 zodat wij direct actie kunnen ondernemen richting de bezorger en het hoofdkantoor.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door fam. Sillekens