Klacht: Niet ontvangen en gee mail

op 30 juni 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 06 januari 2017 om 16:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas waren wij niet eerder in de gelegenheid om deze klacht van de klant te beantwoorden. Omdat er geen ordernummer bekend was van de desbetreffende klant. Hebben wij zo juist telefonisch contact gehad met de klant, de klant heeft bevestigd dat het probleem inmiddels is opgelost. En heeft zijn bestelling ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Aktiesport.

Alle klachten die gemeld zijn door MehdiAzili