Klacht: Niet ontvangen de Limburger

op 15 september 2018 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 17 september 2018 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Jetten,

Wij vinden het uitermate vervelend dat U zaterdag geen krant heeft ontvangen. Wij hebben onze bezorgdienst hiervan in kennis gesteld, zodat de bezorger hiervan op de hoogte wordt gebracht, om zulks in de toekomst te voorkomen.
Het abonnementsgeld van de niet bezorgde krant zal worden verrekend met Uw volgende afschrijving.

Onze excuses voor het ongemak

Hopend U voldoende te hebben geinformeerd

P. Gennotte-Luijs
Medewerkster Backoffice-Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door Hub Jetten