Klacht: niet ontvangen

op 03 oktober 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van De Limburger

1 jaar geleden - Geachte heer,mevrouw, Onze excuses voor het feit dat U gisteren geen krant heeft ontvangen. Wij stellen alles in het werk om ervoor te zorgen dat Uw krant goed wordt bezorgd. Ons distributiecentrum wordt van de klacht in kennis gesteld, zodat de bezorger kan worden geinformeerd. Helaas wordt de krant niet meer nabezorgd, n.a.v. landelijke bepalingen in 2013. Wel zullen wij ervoor zorgen dat de abonnementsprijs van de krant verrekend wordt met Uw eerstvolgende factuur. U kunt Uw krant digital lezen via Uw pc, tablet of smartfhone. Dit is bij Uw abonnement inbegrepen. Hiervoor kunt U gaan naar www.limburger.nl/digitaal Hopend U voldoende te hebben geinformeerd Met vriendelijke groet, P. Gennotte-Luijs Medewerkster Backoffice-Klantenservice De Limburger

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 04 oktober 2017 om 13:24 geantwoord

Geachte heer,mevrouw,

Onze excuses voor het feit dat U gisteren geen krant heeft ontvangen.

Hiervoor kunt U gaan naar www.limburger.nl/digitaal

Hopend U voldoende te hebben geinformeerd

P. Gennotte-Luijs
Medewerkster Backoffice-Klantenservice