Klacht: niet ontvangen

op 25 augustus 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Bij deze wens ik u mee te delen dat ik noch gisteren, noch vandaag de libelle van deze week niet heb ontvangen.
mvg
Mevr siongers-claerhout brigitte

Gewenste Oplossing:

Kan u mij een exemplaar toesturen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 26 augustus 2016 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Claerhout,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft zowel gister als vandaag de Libelle niet te hebben ontvangen. We hebben één en ander voor u nagekeken en zien dat u geen abonnement hebt bij Libelle NL maar bij Libelle Belgie. U kunt uw bezorgklacht bij hen doorgeven. Wij kunnen u helaas niet verder helpen.

Magstore.be: +32 2 309 29 02

Hartelijke groet,
Webcare team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door Claerhout brigitte