Klacht: niet ontvangen

op 27 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Heb eind juli 2 bestellingen gedaan voor mijn werk(basisschool) en niets ontvangen behalve 1 gekreukelde sticker

Bestel Datum Bestelnummer Totaal Bestelling Bestelstatus Opties
EUR € 2.44 Shipment 2 of 3
EUR € 19.33 Shipment 3 of 3
August 01, 2016 1607270418807401 EUR € 5.24 Verzonden

nog nergens over

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 27 augustus 2016 om 19:24 geantwoord

Beste klant Mobique Van der burgh,

Vriendelijk willen we u informeren dat uw pakket werd verzonden via Airmail op 2016-07-31. Het trackingnummer is RC430604111NL.

U kunt via de volgende link uw pakket volgen:
Note:De online trackinginformatie wordt mogelijk iets later bijgewerkt dan de werkelijke leveringssituatie; wij vragen u om geduld en te wachten op de updates.

In algemeen zal het 10 tot 20 werkdagen (14 tot 28 dagen) kosten voor de aflevering. Dus het is normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen, want het is nog onderweg. Maar als u het pakket niet kunt ontvangen op 2016-08-28,, neem dan zsm. contact met ons. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

William
lightinthebox.com