Klacht: niet ontvangen

op 11 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 juni 2016 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Kooten,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u De Telegraaf niet heeft ontvangen op 11 juni 2016. Wij hebben gezien dat u de melding ook telefonisch heeft doorgegeven. Zodra wij een melding krijgen, sturen wij deze direct door naar het distributiecentrum. Hier zoeken zij uit wat er aan de hand is en waarom De Telegraaf niet is bezorgd. Wij weten wel dat er die dag een probleem was in uw wijk, dus wie weet heeft een ander persoon uw wijk gelopen en een fout gemaakt. Wij gaan er vanuit dat De Telegraaf goed bezorgd wordt, maar is dit niet het geval, dan horen wij dit graag.
Groet, Monique

Alle klachten die gemeld zijn door tleeswerk