Klacht: Niet ontvangen

op 24 maart 2013 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Libelle nummer 12 niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

Alsnog versturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Sanoma

7 jaren geleden - Het spijt mij te lezen dat u editie 12 van Libelle niet heeft ontvangen. Deze editie zal nogmaals naar u worden verzonden.Met vriendelijke groet, Sanna Sanoma Media Netherlands B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 31 juli 2014 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Volgens onze gegevens is uw klacht reeds opgelost maar wordt deze nog niet als dusdanig vermeld. Bij deze sluiten wij uw klacht daarom af.
Mocht u onverhoopt toch niet of niet voldoende zijn geholpen kunt u uw vraag of probleem met uw adresgegevens alsnog doorgeven aan [email protected]

Met vriendelijke groet,
Webcare Team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door Antjebertha1504