Klacht: niet obntvangen van digitenne kastjes

op 17 april 2019 over Digitenne in de categorie Digitale TV

Ik heb al meer dan 7 maal over dit onderwerp telefonisch kontakt gehad.
tot nu toe nog geen resultaat, ik ga u nu het verhaal vertellen wat ik ook al tig keer telefonisch gedaan heb.
29 maart heb ik telefonisch gemeld dat een van mijn digitenne kastjes stuk was dat hij het helemaal niet meer doet.
Werd verteld dat ik een nieuwe zou krijgen ik zou bericht krijgen en dan kon ik hem omruilen.
hele week gewacht geen bericht gehad dus geen nieuw kastje.
weer gebeld op 5 april ondertussen zijn de andere twee kastjes ook niet meer goed geven steeds aan geen antenne en steeds stilstaand beeld, ik kreeg een jongen aan de telefoon die mij prima geholpen heeft, in de computer kon hi ook niets terug vinden over het telefoontje van 29 maart,hij zei u kunt ze alle drie omruilen u krijgt 3 nieuwe kastjes en u kunt de ander dan inleveren, prima, dag later 6 april kregen we van postNL bericht u pakketje is afgeleverd bij de Gamma Spaklerweg Amsterdam, top zou je zeggen, omdat we op de camping zijn zijn we op maandag 7 april naar de Gamma gegaan om ons pakketje op te halen, maar helaas nummer bij de Gamma onbekent, het blijkt dat er iemand op zondag 6 April 13.01 uur ons pakketje opgehaald heeft ervoor getekent heeft en ook ander kastje ingeleverd,
maar de Gamma heeft inplaats van haar pakketje ons pakketje mee gegeven,die van haar ligt nog bij de Gamma. (staat op de film van de Gamma dat het opgehaald is door een vrouw van plm 3040 jaar oud)
ik weer gebeld op 8 April met dit hele verhaal, vonden het ook vervelend er zouden er weer drie opgestuurd worden, maar nu ook weer niets gehoord niets geleverd.
weer gekeken er was iets onderweg en toen weer niet onderweg het komt er op neer dat ik disdag na de pasen weer moet bellen voor een afspraak wanneer er 3 nieuwe kastjes bezorgd kunnen worden, hier word je toch moedeloos van, is iets voor het programma kan niet waar zijn pfffffffff betaal elke maand ruim 25,00 voor iets waar ik de laatse maand alleen maar ellende mee heb.
ook de vraag van de 3 kastjes die niet in mijn bezit zijn deie gene kunnen nu op 3 kastjes tv kijken hoe gaat dat straks ik heb er 3 die ik in moet leveren en eigenlijk 3 die niet in mijn bezit zijn en straks krijg ik (hoopik) 3 nieuwe kastjes zo langzamer hand snap ik en volgens mij jullie er helemaal niets meer van hopelijk snel bericht terug van u op mijn email joke@blankenzee.net vriendelijke groet fam.R.Blankenzee

als ik 3 nieuwe kastjes heb ontvangen en zeker weet dat de drie kastjes die door iemand anders zijn opgehaald afgesloten zijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Digitenne

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Digitenne nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ronald bl