Klacht: niet normaal

op 03 september 2016 over Xenos in de categorie Huishoudelijke winkels

Xenos Ridderkerk lopen wel vaak naar binnen en kopen wat nooit gezeur nu wij kijken op xenos .nl een wc bril man naar xenos ridderker haalt er een terwijl hij hem uotpakt zie ik het al oneeee dat is geen goeden die hebben we al gekocht en past niet alles in de doos met de bon terug maar wel mogen niet ruilen hoog laag nee hoor want een gedrag van die chef daar vrouw dan les net no meer klacht over haar maar staar op Internet dat we hem gewoon kunen retour wel raar of niet en nu wat kunnen wel nu op de bon staat ok niet dat je hem niet mag ruilen en dat gedrag van haar nou niet normaal

Als we hem gewoon kunne ruilel want je praat hier wel op er 20 Euro geen klein bedrag en je ziet al gauw genoeg of hij netjes is en vies als je je rerour spullen terug krijg en waarom via xenos .nl wel dan

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xenos

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xenos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Christina niya