Klacht: Niet netjes behandeld

op 28 september 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb vandaag in de winkel aan de hoofdstraat in Veenendaal wel iets behoorlijke kinderachtige persoonneel meegemaakt zegt me broertje die ziek is moest gewoon de winkel verlaten omdat ie heen en weer liep anders ging het van die persoon zijn punten af voor het helpen van een klant hoe onbeschoft kun je zijn tegen iemand die wat mankeert met het gevolg dat me broertje er helemaal van onderste boven is en nu helemaal de deur niet uit wil ik vind het ronduit onbeschoft en ga er wel meer werk van maken want dit kan niet en is totaal klant ontvriendelijk mijn broer heeft syzofreem en hersenbeschadiging waardoor hij drentel hoe gaan ze met mensen om die parkison of alzheimer hebben dit kan niet en is niet normaal dat je voor een klacht contract datum en min moet invullen

Ik ben pas te vrede als er wat aan gedaan worden met alleen het woord sorry na me moeder is niet genoeg voor me broertje die heeft al weinig vertrouwen in het leven op zijn minst excuses brief en kleinigheid zo ik op prijs stellen en dat er een cursus wordt gegeven om te gaan met zulke mensen in de winkel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teringlijers