Klacht: Niet netjes

op 07 december 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 7 december had ik een afspraak met het bedrijf online pakket dienst. Ze zouden tussen 13:50 en 15:50 mijn pakket gaan bezorgen.
Toen het al 16:00 was belde ik waar mijn bestelling was. Vervolgens verteld een mevrouw aan me dat er aangebeld is maar niemand de deur open heeft gemaakt, ik gaf als antwoord dat daar helemaal niks van klopt. Daarna zei ze ik zie dat ze u geprobeerd heeft om te bellen maar er is geen telefoonnummer bij ons bekend. Ik vroeg wie is schuld dat is en het was Tele2 hun schuld. Vervolgens moest ik een week wachten tot dat ik mijn pakket binnen zou krijgen, ik ben daar niet mee akkoord gegaan want ik heb al een dag van mijn werk vrij gevraagd voor het pakketje.
Ik belde Tele2 en legde het uit, Tele2 geeft aan dat ze mijn telefoonnummer wel door gegeven hadden maar dat er bij online pakket dienst het mis is gegaan.

Als mijn pakket op 8 december of 9 december bezorgd word en geen 13 december.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 15 december 2017 om 16:54 geantwoord

Goedemiddag,

Vervelend om te lezen. Ik heb de gegevens erbij gezocht en van de koerier begreep ik dat hij wel zijn best heeft gedaan om de order te leveren. Hij heeft u inderdaad niet kunnen bellen omdat er geen telefoonnummer bekend was van u.

Helaas zie ik ik in het systeem dat de order inmiddels geannuleerd is. Hierdoor kan ik uw order niet opnieuw inplannen.

Excuses hiervoor!

met vriendelijke groeten,