Klacht: Niet nakomen van beloftes

op 03 augustus 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Ik hield de website al een tijdje in de gaten voor een de Batavus mambo de luxe fiets. gisteravond stond er een levertijd van 4-5 weken op de website. Ik dacht dat is mooi gelukkig geen 10 of 12 weken meer. Ik heb direct de fiets besteld en ik dacht dan heb ik deze eind augustus/begin september. Vervolgens krijg ik een mail dat het pas in week 43 geleverd kan worden. Dus een levertijd van 12 weken. Ik ben erg teleurgesteld daarin. Jullie kunnen de verwachtingen die geschept worden niet waarmaken. Nu maar hopen dat het geld wel binnen 1 tot 5 werkdagen terug gestort wordt zoals telefonisch is aangegeven.

Beloftes nakomen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

1 maand geleden - Beste Jitske, Vervelend om te horen dat onze informatie op de website niet overeenkomt met de daadwerkelijke verwachte leverdatum. We doen onze uiterste best om alles up to date te hebben. Onze excuses voor het ongemak. We willen je bedanken voor jouw feedback. Wanneer je nog andere vragen hebt omtrent de annulering dan kijken wij graag met je mee. Je kunt ook contact opnemen via Facebook, stuur hiervoor een privébericht met daarin het ordernummer. Met vriendelijke groet, Wynand - Fietsenwinkel.nl

Reactie van de melder van de klacht Jitske.

1 maand geleden - Jammer dat jullie website nog niet is aangepast aan de verwachte levertijd er staat nog steeds 4-5 weken terwijl dit 12 weken is. Jullie hebben mij gister ook gebeld. Ik belde terug en tijdens het doorverbinden werd de verbinding verbroken. Teleurstellend dat ik dan niet terug wordt gebeld. Bestelnummer is 5243806. Groet, Jitske

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 05 augustus 2017 om 11:04 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jitske.