Klacht: Niet nakomen van afspraken en verantwoordelijkheden mobiel abonnement actie door T-Mobile zoals bevestigd

op 12 mei 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Overstap van Vodafone naar T-Mobile met zogenaamd aantrekkelijke actie. Op 30 maart 2017 ben ik telefonisch offiecieel klant geworden bij T-Mobile. ik deed dit telefonisch omdat ik wat vragen had voor eventuele addertjes onder het welbekende gras. Nadat door de medewerker een verkeerd emailadres ingegeven werd, kreeg ik na het ophangen geen bevestigingsmail. Na teruggebeld te hebben, werd aangegeven dat dit niet zomaar in hun centrale systeem aangepast kon worden dus moesten zij het rechtstreeks met een eenmalige mail sturen. De officiele datum van mij bevestiging staat op 30 of 31 maart iig. Ik zou, zo staat ook in de mail die ik ontving, een mooie Leica Sofort Camera ontvangen. Dit was/is een actie die loopt via Huawei tot 24 maart 2017, MAAR omdat het zogenaamd zo goed liep met de actie zo zei T-Mobile, geen zorgen (tot op de dag van vandaag 12-05-2017 staat dit ook op hun site omschreven) ALLE bestellingen geplaatst tussen 24 maart 2017 en 6 april 2017, uw camera zal BINNEN 2 weken aan u nagestuurd worden.
Tussendoor werd nog net mijn nummerbehoud gered omdat op de dag van afloop ik net op tijd aangesloten kon worden na levering van mijn telefoon waar ikzelf al een aantal keren achteraan moest bellen. Nu begon het verhaal van et kastje naar de muur en ontkenning etc. pas echt! Inmiddels heb ik om en nabij de afgelopen 6/7 weken zelf ongeveer 20 telefoontjes gewaagd en iedere collega die ik me maar voor kan stellen gesproken, uiteenlopende verhalen van:Houd uw brievenbus in de gaten de camera komt uw kant op tot, u kletst uit uw nek want wij hebben hier niets mee van doen dit moet u zelf regelen(ook al wees ik ze op voorgaande beloftes van andere collega’s), u moet bij Huawei zelf zijn (heb ik tot 3 maal toe gedaan en afgewezen omdat ik niet binnen de actieperiode viel van henzelf, wat ik begrijp). En iedere collega heeft een zogenaamde mail naar een niet bekende afdeling binnen T-Mobile gestuurd en 6/7 weken lang de belofte door deze geheimzinnige afdeling teruggebeld te worden, rest nu in GEEN ENKELE actie dan ook van wie dan ook binnen T-Mobile. De vraag is heel simpel, ik heb zwart op wit staan dat ik een telefoon inclusief abbonnement heb afgenomen inclusief de actie waabij ik recht heb op het ontvangen van een Leica camera, en deze zou ik dan ook erg graag van T-Mobile ontvangen. Er is geen enkel begrip, ja met woorden van ik begrijp dat het lastig is maar wij kunnen hier niets aan doen ik laat een mail achter voor mijn collega’s en ik kom erop terug, en geen enkele verdere medewerking of het nemen van hun verantwoordelijkheid om een ogenschijnlijk simpel administratief probleempje op te lossen. Klant, nog geen camera, druk op de knop, alsnog camera toesturen, PUNT .

Heel erg graag zou ik alsnog de camera ontvangen waarvoor ik akkoord gegeven heb op welke manier dan ook van T-Mobile, dit staat zwart op wit binnen hun extra actieperiode, vermeld op de website. Bevestigd in meerdere mails die ik van T-Mobile heb mogen ontvangen. T-Mobile neem je verantwoording en kom je beloften na.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TimothyAdriaansen