Klacht: Niet nakomen van afspraken

op 12 oktober 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft:Onverklaarbare afschijving van Ov chip kaart.

Hieronder ziet u een eerdere klacht van 24-9. Ik werd na 4 dagen gebeld en ik zou een restitutie krijgen. Vervolgens heb ik niks gekregen.
Vreemd, maar vooral slechte zaak.

Graag zo spoedig mogelijk goed afhandelen….
Hoi, Ik probeer er achter te komen hoe er geld is afgeschreven van de chipkaart. Mijn dochter is op 25 juli met de bus gereist naar steenwijk. Hier is ze bij het NS station uitgestapt en naar de bioscoop geweest in Steenwijk.
Er staat echter overklaarbare uitcheckgegevens te zwolle in haar historie. Zie hier haar historie:
25-07-2016
maandag Check-uit Trein – NS
10:45 Zwolle
Check-in: 0 (naam volgt nog) € 20,00
25-07-2016
maandag Saldo automatisch opgeladen
10:45 bij NS
€ 10,00
25-07-2016
maandag Saldo automatisch opgeladen
10:45 bij NS
€ 10,00
25-07-2016
maandag Check-in Trein – Arriva
10:52 Zwolle
€ – 10,00 (Instaptarief)
25-07-2016
maandag Saldo automatisch opgeladen
10:52 bij Arriva
€ 10,00
25-07-2016
maandag Product op kaart geladen
10:48 Gekocht bij NS
Product: Reizen op Saldo NS Vol tarief (2e klas)
.Er staat ariva vandaar dat ik zowel de ns als jullie aanschrijf.
Kunnen jullie mij meer informatie geven wat hier is gebeurd? Haar pasnummer is: 3528020061325762.
geldig tot: 22-03-2019. mnv. LE Slot.
Met vriendelijke groet,
Els van Huizen
fam.slot@kpnplanet.nl
Bank nummer NL25INGB0682264008

Gewenste Oplossing:

Indien er 20 op haar bankrekening wordt geboekt.
gr, Els.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Els Slot