Klacht: Niet nakomen van afspraken

widovanderburg op 07 september 2021 over Tristan Oosterman in de categorie Algemeen, Tuin

Tristan Oosterman heeft grondwerk verricht, tegels gelegd en een veranda geplaatst.

Op het eind kwam de vervelende ervaring. Deel van de opdracht die was overeengekomen wilde hij wegens drukte bij andere tuinen waar hij bezig was niet meer uitvoeren.
Het zat hem tegen wat betreft werkzaamheden/spullen en hij moest tijd in zijn agenda maken, en daardoor ging hij het afgesproken werk niet meer uitvoeren.
Dat laatste deel was gras leggen en een vlonder plaatsen.

Normaal gesproken maak je overeengekomen werk af en ga je daarna door met nieuw werk. Als je niet uitkomt met je werkzaamheden verplaats je de startdatum bij nieuwe klussen. Zo werkt Tristan Oosterman dus niet. Hij bleef vast houden met deze manier van met elkaar omgaan. Heel bijzonder, uiteraard in negatieve zin!

Ook wat betreft mondelinge belofte om toch daarna nog diverse puntjes nog op te lossen, kwam Tristan Oosterman niet meer na. Geen reactie op berichten en verzoeken om terug te bellen.

Wij bleven dus achter met een tuin die niet af was en konden dus op zoek gaan een nieuwe hovenier. Dat is niet eenvoudig in deze tijd en je moet daarna ook weer lang wachten. Waardeloos.
Uiteindelijk heb ik een nieuwe hovenier gevonden die het werk gaat afmaken. Tristan Oosterman hoeft in ieder geval bij mij en bekende van mij niet meer te komen.

Andere mogelijke klanten attenderen op de manier van zaken doen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tristan Oosterman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door widovanderburg