Klacht: niet nakomen offerte

op 19 februari 2018 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

op 21 januari 2018 boek ik een auto bij Goldcar voor mijn vakantie in Spanje. Ik boek de auto met super relax cover en extra bestuurder. Vervolgens zie ik op de offerte een bedrag van € 772,83 staan en wil deze middels de betaalknop op de website betalen. de betaalknop wop de website werkte niet dus heb de service desk van Goldcar gebeld. De medewerker vertelde mij dat ik een mail moest sturen en dat mij dan een oplossing gestuurd zou worden. Ik kreeg inderdaad een mail met het verzoek om via een andere browser nogmaals de auto te reserveren Nadat ik dit gedaan had zag ik dat ik ineens € 1000,31 moest betalen ipv de € 772,83.
Ik heb hierop diverse mails gestuurd en op 29 januari kreeg ik de mail dat het mijn probleem is want de prijs van de autohuur wordt bepaald naar gelang vraag is. hierop heb ik nogmaals een mail gestuurd dat hun de fout hebben gemaakt echter heb geen antwoord meer mogen ontvangen.

Als ik de prijs moet betalen uit de eerste offerte.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Domenico1