Klacht: Niet nakomen leveringstijd vitrage

op 29 maart 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 maart vitrage op maat besteld bij Leenbakker. Levertijd 20 dagen.
Omdat ik op 29 maart nog niets vernam van Leenbakker heb ik gebeld.
Volgens verkoopster was mijn bestelling niet aangekomen bij het naai atelier in Polen. De vitrage moest opnieuw besteld worden. Op mijn verzoek om mijn bestelling voor te laten gaan op ander klanten kon ze niet ingaan. Ik moet weer vier weken wachten. Belachelijk voor voorden dat ik 8 weken moet wachten op mijn bestelling die ik wel al betaald had. Naar hoofdkantoor gebeld. Deze heer van de klantenservice gaf aan dat hij het uit zou zoeken en dat ik na 2 dagen antwoord zou krijgen, Dat is dan 8 weken en 2 dagen. Op mijn verzoek om gelijk te behandelen zodat ik weet waar ik aan toe was kreeg ik als antwoord Het atelier is in Polen, Dat gaat niet lukken. De klant staat niet hoog in het vaandel bij Leenbakker. Ik moet wel toegeven dat de verkoopster het echt heel vervelend vond voor mij.

Gewenste Oplossing:

Ik heb mijn order geannuleerd.
Mijn geld terug gehaald.

Ik had tevreden geweest als Leenbakker gelijk de opdracht had gegeven aan het atelier om de vitrage te maken en deze week of begin volgende week aan mij te leveren. Niet na nog vier weken.
Nu heb ik de bestelling bij een concurrent gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Noord Holland