Klacht: Niet nakomen beloftes en aan het lijntje houden

op 20 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben al maandenlang bezig om diverse zaken rond te krijgen bij de Tele2, zo zou ik als trouwe klant een internet-verdubbelaar en een 4G simkaart toegezonden krijgen. Die heb ik de afgelopen 6 á 7 maanden nog niet ontvangen, na een goede 10 tot 12 telefoontjes.

Ik was ook wel toe aan een nieuw toestel en zo wou ik deze maand mijn abonnement alsnog verlengen, welliswaar bij Tele2. Om ze alsnog een kans te geven, wellicht een verspilde kans.
Op afgelopen 15 juni 2016 heb ik getelefoneerd en ben ik samen met de Tele2 tot de oplossing gekomen dat ik voor een mooie prijs een abonnement met toestel had. Echter kreeg ik geen bevestiging in mijn mailbox en belde ik vandaag (20 juni 2016) weer naar de Tele2. Weer een fout en doorgestuurd naar het ordermanagement (zoals hun dat noemen). Ik zou volgens hun moeten wachten tot 18 juli 2016 a.s..

Op dat moment loop ik dan al 7 tot 8 maanden te bellen en klagen over hoe lang het wel niet duurt. Ook “dreigen” met overstappen naar een andere provider helpt niets, dit is toch te absurt voor woorden?

Ik ben tevreden als ze dit oplossen, regel dat nieuwe abonnement voor mij nog deze maand en niet weer een maand later! Ook verwacht ik een tegemoetkoming van de afgelopen maanden, vele belminuten die ik met de Tele2 had (en van mijn bundel afgingen) en het inhouden met internetten (ipv 4GB die belooft was had ik er nog steeds maar 2GB).

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door markhietbrink