Klacht: niet nakomen afsrpaak

op 25 januari 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Filiaal Leenbakker Kerkrade heeft mij, eind 2012, toegezegd eetkamerstoel Jessie, bij filiaal Leenbakker Purmerend. Ik ben nu in het bezit van 3 eetkamerstoelen Jessie en wilde graag nog een 4e stoel bestellen.
Ben altijd een goede klant van Leenbakker geweest en heb veel van hun in mijn huisje staan.
Na een tijd niks gehoord te hebben is er telefonisch contact geweest met filiaal Kerkrade.
Toen bleek ineens dat deze stoel niet meer te verkrijgen was terwijl hij toen wel op voorraad was.
In de tussentijd heb ik mijn kamer aangepast aan de 4e stoel en mis er nu dus een.
Grotere tafel besteld en nu een lege plek.
En dat voor een trouwe klant van Leenbakker.
Ik ben niet in de financiële positie om 4 nieuwe andere stoelen te bestellen terwijl die andere 3 stoelen van het merk Jessie nog helemaal in orde zijn.
Wel was het vreemd dat de medewerker van filiaal Kerkrade mij vroeg naar mijn persoonlijke situatie voordat hij deze stoel bestelde.
Hij vroeg met hoeveel personen ik thuis was en of hij mijn telefoonnummer mocht bewaren en dat als de stoel binnenwas ik hem bij hem thuis mocht komen halen.
Heel naïef gaf ik braaf antwoord op al deze vragen.
Niet er bij nadenken dat dit een heel vreemd telefoongesprek was.
Reeds eerder heb ik deze klacht ingediend maar nog niks van jullie vernomen.
Ikzelf neem deze klacht absoluut serieus en ga niet akkoord met een antwoord dat deze stoel niet meer te verkrijgen is.
De medewerker verkondigde zelfs dat hij speciaal voor mij heel Nederland had afgebeld.
Ook een vreemd maar wel een, voor mij toen, een positief antwoord.
Jullie begrijpen toch dat ik dit niet zomaar voorbij laat gaan en verwacht toch een positieve oplossing van jullie.

Het nakomen van de belofte om mij toch nog die 4e eetkamerstoel te leveren.
Immers heb ik mijn hele eetkamerstoel ervoor aangepast en kan ik me financieel geen 4 nieuwe stoelen, terwijl die andere 3 nog prima zijn, veroorloven.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LConaert