Klacht: niet nakomen afspraken monteren

op 15 juli 2016 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben een keuken gekocht bij Bruynzeel Assen. De plaatsing zou op maandag 25 juli gedaan worden.
Deze planning hebben wij aan vast gehouden; ons huis is volledig in de verbouwing.
Wij werden deze week gebeld dat de keuken niet geplaatst wordt op 25 juli, de levering is op 26 juli en de plaatsing op 27 juli.
Zeer ongewenst en tegen de afspraken in: op woensdag 27 juli komt het verhuisbedrijf met onze gehele inboedel. Het is vanwege drukte bij dat bedrijf, niet mogelijk om te schuiven in deze afspraak.
De planner zegt dat het onmogelijk is om te schuiven, van ons wordt hier wel een aanpassing verwacht. De persoon die de keuken gaat plaatsen, kan op deze manier ook niet fatsoenlijk zijn werk doen.
Bij een degelijk bedrijf als bruynzeel en voor een dergelijk aankoopbedrag (bijna 20.000), mag je een betere afhandeling verwachten. Wij vinden dit schandalig.

plaatsing op 25 juli.
zo niet, 50% korting van de aankoopprijs, wegens de overlast en stress die wij op ons bord krijgen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bruynzeel Keukens

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bruynzeel Keukens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door testl