Klacht: niet nakomen afspraken ! Jammer

op 24 juli 2017 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

We hebben een auto gehuurd via rentalcars bij Sixxt. De ophaling van de wagen is vlekkeloos verlopen maar de teruggave is wat anders geweest.
In de week daarvoor had ik nog gebeld naar rentalcars met de vraag hoe laat de balie op de luchthaven van Pisa geopend was om de wagen terug in te leveren. Er werd mij verteld dat er vanaf 5u30 ’s morgens iemand aanwezig was (wat trouwens ook op mijn reserveringsformulier vermeld stond – IT743513880.
Op de dag van de terugggave stonden wij om 6u15 aan de balie van Sixxt op Pisa – NIEMAND ! – terug gebeld naar helpdesk waar mij verteld werd te wachten tot 7 u en indien er dan niemand was moest ik TERUG met hen contact opnemen. Om 7u echter nog altijd niemand aanwezig – TERUG GEBELD !! We moesten de sleutel in de schuif steken !! Voor mij is dit absoluut geen service en worden er blijkbaar geen afspraken gemaakt tussen jullie en Sixxt. Inmiddels met veel stress onze vakantie afgesloten om toch nog tijdig te kunnen inchecken om onze vlucht te halen !! Hebben jullie ook bijgehouden hoeveel keer ik gebeld heb voor iets wat normaal gezien de logica zelf zou moeten zijn en hoeveel extra kost dit voor ons geweest is ??Wat gaan jullie hieraan doen en kunnen jullie mij zo spoedig mogelijk een antwoord geven ? Alvast bedankt

Ik ben tevreden als afspraken nagekomen worden !!!!!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door philippe01