Klacht: niet nakomen afspraken en erg klantonvriendelijk

op 19 juni 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

We hebben sinds jaar en dag een huurcontract bij Feenstra. We waren jong, net getrouwd en zijn er helaas de dupe van geworden. Maar, afspraak is afspraak.
Wat houdt het contract in? Huurovereenkomst voor ik meen 12 jaar a 44 euro per maand. Daartegenover krijgen we een goede ketel geleverd met eens per twee jaar onderhoud.
Dit tweede punt is echt onbeschrijfelijk mislukt.
De afgelopen jaren hebben we zoveel stress gehad met deze organisatie. De afspraken worden verkeerd ingepland waardoor we in de laatste 4 jaar zeker 3 keer voor niets thuis zijn gebleven.

Mijn vrouw heeft onlangs voor onderhoud gebeld. De afspraak stond deze ochtend gepland. Ze gaf erbij aan dat ik om 12 uur bij school moest staan dus het kon niet te laat. De medewerker gaf aan dat dit geen probleem was en het zou genoteerd worden. Omdat je nooit een bevestiging krijgt van Feenstra (wat ik heel bijzonder vind) belde ik vanochtend maar even op voor de zekerheid. Eigenlijk is het niet nodig maar just in case om eerder meegemaakte ellende niet nogmaals mee te maken. De mannelijke collega die ik opbelde gaf aan dat hij niet kon zeggen hoe laat de monteur kwam. Toen ik aangaf dat er afgesproken was dat ik om 12uur bij school moet staan en alleen de ochtend thuis zou zijn gaf hij het volgende aan: ” GEEN PROBLEEM, DE MONTEUR IS VOOR 11UUR BIJ U WANT HIJ MOET VOOR HALF 1 KLAAR ZIJN.
Nou, je raadt het al. Ik rij om 11.55 naar school en wie kom ik tegen onderweg? FEENSTRA. Ik spreek ze aan dat dit niet de afspraak was. Ze waren zich van geen kwaad bewust en zeiden dat ze tot 1230 mogen langskomen. Ik moest weg! ze zijn uiteraard nog even langs mn huis gereden met zon achterlijk kaartje. Dit heb ik eerder meegemaakt, dan krijg je ook nog eens voorrijkosten terwijl de fout bij hunzelf ligt.

Ik heb zojuist contact gezocht met Feenstra. Ze kunnen niets in hun systeem vinden en geven aan dat ik de namen van de collega’s maar had moeten onthouden. In welk jaar leven we? ze horen toch ook te loggen zoals elke contactcentrum dit behoort te doen?

Dit is de zoveelste keer. Naar mijn mening hebben ze zich meerdere malen niet aan het contract gehouden. Ik heb alleen maar last van deze vorm. Ik heb eerder al mijn ongenoegen geuit, toen kreeg ik doodleuk te horen: u kunt wel van het contract af hoor meneer Koopman. dat koste u 2200 euro. Vorige maand ook nog eens gebeld of dit niet anders kon. Inmiddels was het bedrag 1200 euro. Voor het afkopen van het contract. Maar Feenstra houdt zich niet aan het contract.

Stoppen met dit contract en dan niet met 1200 euro afkoopsom voor service wat ik toch al niet ontvang.

Als tegenbod mogen ze de ketel op komen halen voor ik em zelf de installeer en doorverkoop.
Ik ben het SPUUGZAT!

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Feenstra

5 dagen geleden - Geachte heer K******, Hartelijk dank voor uw uitgebreide bericht. Uw klacht hebben wij in behandeling genomen en hiervoor hebben wij de verantwoordelijke afdeling benaderd. Wanneer wij terugkoppeling hebben ontvangen, zullen wij u hierover berichten. Als u vragen en/of aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, kunt u e-mailen naar webcare@feenstra.com. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door defamiliekoopman