Klacht: niet nakomen afspraken

op 14 mei 2020 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

in april 2019 zou de gas aansluiting vervangen worden naar een flexibele aansluiting i.v.m. verzakkingen in de wijk.. op de afgesproken datum stonden de mannen voor de deur maar ik blijk een gezamenlijke aansluiting te hebben met mijn buurman zo als de rest van de wijk. mijn buurman dient dus thuis te zijn maar daar was voor een andere datum een afspraak gemaakt (fout 1)
er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden die planner zou terug komen dat is nooit gebeurd. (fout 2)
vervolgens in juni zijn wij zelf gaan bellen, wij zijn afgewimpeld wand het reactie termijn van Stedin was nog niet verlopen we moesten geduld hebben of over 2 weken weer bellen. er is dus weer niets met onze melding gedaan (fout 3)
later in 2019 heb ik een brief gekregen van stedin met dat ik dringend eens moet reageren op hun verzoeken, Welke?? (fout 4) wij hebben netjes op de brief gereageerd per mail. ook hier weer geen reactie op (fout 5)
ondertussen mei 2020 weer maar eens naar stedin gebeld verhaal uitbeld en aangegeven dat ik een inhoudelijke reactie van stedin wil.
Weer geen reactie (fout 6)

Stedin heeft onder tussen het gehele project in deze woonwijjk al afgesloten maar zonder mijn buurman en mij te voorzien van de nieuwe gas aansluiting.

Het is trekken aan een dood paard voor mijn gevoel. En dan nog de vraag hoe ver zijn de huizen verzakt? geen idee. Lopen wij een risico? en zoja wie zijn schuld is dit dan? wie gaat hier voor opdraaien als het wel fout gaat?

Als Stedin uit zich zelf contact met ons opneemt en mijn buurman en een afspraak plant waarin wij beide thuis zijn en dus de gas aansluiting vervangen kan worden zo als bij al onze andere buren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stedin

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stedin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tebafla