Klacht: niet nakomen afspraken

op 13 december 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Beste,

Ik heb mij aangemeld voor de staatsloterij met een actie waarbij ik een lot gratis kreeg. ik wilde alleen meedoen met de actie en omdat ik bang was over mijn aanmelding heb ik meteen opgebeld en gezegd dat ik alleen mee wil doen met de actie (alleen 10 december dus) vervolgens heb ik 9 december nog eens gebeld om ECHT zeker te weten dat dit goed komt omdat ik naar het buitenland ga en mij daar geen zorgen over wil maken. Er is mij verteld dat het echt goed komt en dat ik mij pas kan afmelden na de eerste trekking. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of ik dan niet mee zou doen met de oudejaarstrekking en echt verteld dat dit niet het geval is omdat dit pas een dag of 2 van te voren wordt afgeschreven, daarnaast heb ik ook gevraagd of ik dit alvast per mail kon doen waarop hij antwoorde dat dit lastig is vanwege de drukte en dat ik beter kan bellen na de trekking. Omdat ik dus naar het buitenland ging op 11 december heb ik toen niet de mogelijkheid gehad om te bellen en heb ik dat vandaag gedaan.
Nu kom ik er dus achter dat alle afspraken die gemaakt zijn telefonisch niet zijn nagekomen en waar ik erg van geschrokken ben is dat er van geen telefoontje een aantekening is gemaakt (ook omdat ik daarom gevraagd heb) . Het bedrag is afgeschreven en ik doe gewoon mee met de oudejaarstrekking.Ik voel me gewoon een beetje bedrogen. Ik vind het heel erg jammer dat het zo gaat en ik hoop toch dat jullie dit nog v oor mij kunnen oplossen.

Graag hoor ik van jullie

Het het geld van de oudejaarstrekking wordt teruggestort

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MickievanGalen@hotmail.com