Klacht: niet nakomen afspraken

op 16 augustus 2017 over ClickToBuy in de categorie Deal-Sites

zwembroek besteld voor vakantie, zou 4 aug bezorgd worden, echter niet ontvangen, helaas dus op vakantie zwembroek moeten kopen.
terug van vakantie meteen contact opgenomen want hij lag bij thuis komst ( 13 aug) nog steeds niet in de bus,

reactie was, we hebben u op 07-08 mail gestuurd met vetraging van uw bestelling, ( er is nooit een email gestuurd op 07-08 ) op het verzoek om een kopie van deze mail te ontvangen werd niet gereageerd.
er werd wel verteld dat deze af zaterdag 12-08 was verzonden naar mijn adres dus zou maandag of dinsdag bezorgt worden.
dag later kreeg ik bericht dat bestelling in eens niet meer geleverd kon worden ( “Helaas kunnen wij u deze bestelling niet meer uitleveren i.v.m. onze voorraad. Onze leverancier heeft de door u gekozen maat en model niet meer op voorraad. Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging. ”

voor geld retour te ontvangen moet ik weer allemaal extra stappen doen en volgen om dit geregeld te krijgen.
dag later krijg ik antw met mail om mijn rek nr door te geven zodat ze geld retour kunnen storten.

kortom, smoes na smoes en veel tijd kwijt en nog geen zwembroek.
waardeloos bedrijf.

een tegoedbon gezien bovenstaande lijkt me meer dan normaal.
zo ga je niet met je klanten om.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ClickToBuy

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ClickToBuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bramgijsbers11