Klacht: niet nakomen afgesproken bestelling

op 28 april 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Op 22 april foto’s besteld. Op 26 april een mail gekregen dat de foto’s op 27 april in het filiaal waren. Op 27 en 28 april geweest en geen foto’s in het filiaal. Ivm koningsdag kan het langer duren, dat is niet vermeld maar dat snap ik wel. De manier waarop ik te woord werd gestaan en hoe er met mijn vraag werd omgegaan is ronduit zeer onbeschoft en onbevredigend. Filiaalhouder/ster mocht niet gestoord worden ivm sollicitatie en dame achter de kassa wist niks, wilde niks weten en zeker haar best niet doen

De bestelde foto's hebben wij elders besteld. Ik heb aangegeven de foto's te willen printen voor de prijs van de bestelde foto's. Daar werd geen gehoor aan gegeven omdat de leidinggevende al niet blij was dat hij/zij werd gestoord tijdens een gesprek. Ipv € 6,05 ben ik nu dus 2x voor niks naar het filiaal gereden en uiteindelijk € 10,85 kwijt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Dorrie Bouwhuizen

8 maanden geleden - Goedemiddag, Op mijn schrijven van 26 april mocht ik tot heden geen enkele reactie ontvangen. Kunt u mij op korte termijn nader informeren of er iets met de door mij gedeponeerde klacht wordt gedaan of is uw reactie geen reactie zoals het bij u werkende personeel doet????

Alle klachten die gemeld zijn door Dorrie Bouwhuizen